تبلیغات
کانون تئاتر دانشگاه علوم پزشکی زنجان

کانون تئاتر دانشگاه علوم پزشکی زنجان
 
قالب وبلاگ
نظر سنجی
فعالیت های کانون تئاتر در سال 1392 را چگونه ارزیابی می کنید؟






سه شنبه: زانوها، زانو زدن، نشستن، سقوط و برخاستن

الف- بایستید، پاها را در کنار هم قرار دهید، و انئکی زانو ها را خم کنید.

بلند شوید و کاملاً زانوهایتان را مستقیم کنید.

بایستید، پاهایتان را از هم باز کنید، و حرکت قبل را تکرار کنید.

بایستید، یک قدم جلو بگذارید، و حرکت قبل را تکرار کنید.

اطمینان حاصل کنید که هنگام تمرین با زانوهای خمیده، لگن خاصره فروافتاده، و ستون فقرات کاملاً مستقیم و آزاد است.

ب- بایستید، پاها را کنار هم بگذارید، زانوها را خم کنید، و در حالی که لگن و ران ها به طرف جلو می باشند، زانوها را حرکت دهید. زانوها را به آهستگی آنقدر پایین بیاورید که به زمین برسند. یک پا را بلند کرده جلو بگذارید و در حالی که یک قدم در جلو دارید، برخیزید و بایستید و سپس پاها را جفت کنید.

ج- بایستید، پاها را کنار هم بگذارید، و مانند قبل زانو بزنید. لگن و ران ها را از پهلو آنقدر پایین بیاورید تا به زمین برسد و به دنبال آن بنشینید. به حالت قبل برخیزید و سپس همان حرکت را از پهلوی دیگر تکرار کنید. دقت داشته باشید که در حالت زانو زدن، ستون فقراتتان کاملاً مستقیم باشد.

د- بایستید، پاها را جفت کنید، و سنگینی خود را به طرف جلو بیاندازید، به طوری که یک گام بلند بردارید. زانوی پای جلو را خم کرده زانو بزنید و بالاتنه را به سمت جلو تا نزدیک زمین پایین ببرید. پای عقبی را جلو بکشید، بالاتنه را به طرف خارج قوس دهید، پاها را مستقیم کنید، و ستون فقرات را به طرف بالا راست سازید. پاها را کنار هم بگذارید و حرکت فوق را با جلو گذاردن پای دیگر تکرار کنید.

ه- بایستید، پاها را کنار هم بگذارید، و سنگینی خود را به طرف پهلوی راست بیاندازید. پای چپ را از روی پای راست رد کنید، زانو را خم کنید و از پهلو تا روی زمین پایین بروید. بالاتنه را روی ران چپ خم کنید، زانوها را مستقیم سازید و ستون فقرات را به طرف بالا بکشید. پاها را کنار هم بگذارید و حرکت فوق را از پهلوی دیگر تکرار کنید.

و- بایستید، پای چپ را جلو بگذارید، دست راست را بلند کنید و نفس را به درون بکشید. نفس را با یک آه خارج سازید، بالاتنه را به طرف خود قوس دهید، و در حالیکه زانوی خود را خم می کنید، بدن را پایین ببرید. نشیمنگاه را به درون کشیده، لگن را به طرف زمین ببرید و بنشینید. ستون فقرات را روی زمین گذاشته بدن را گسترش دهید. ستون فقرات را خم کرده، از همان مسیری که حرکت را انجام داده بودید، تا زمان ایستادن و بازگشت به نقطه ی شروع، برگردید. پا و دست را عوض کنید. حرکات را بسیار روان، در آغاز آهسته و به تدریج سریع تر، انجام بدهید. پس از آخرین حرکت، در حالت ایستاده، دست ها را پایین بیاورید و تمام عضلات را تکان دهید.

ادامه دارد....

 




طبقه بندی: بازیگری، 
برچسب ها: تمرینات روزانه، تئاتر، بازیگری، زانو زدن،  
[ یکشنبه 30 تیر 1392 ] [ 10:30 ق.ظ ] [ سمانه عزیزخانی ]
.: Weblog Themes By Pichak :.

درباره وبلاگ


لوگوی اختصاصی کانون تئاتر

توی صحنه غریب زندگی هممون در نقش یک بازیگریم

باهمیم تو بازیای روزگار از درون هم ولی بی خبریم

آمار سایت
بازدیدهای امروز : نفر
بازدیدهای دیروز : نفر
كل بازدیدها : نفر
بازدید این ماه : نفر
بازدید ماه قبل : نفر
تعداد نویسندگان : عدد
كل مطالب : عدد
آخرین بروز رسانی :
امکانات وب


English / Arabic / French / Turkish / Persian  تماس با ما Online User



در این وبلاگ
در كل اینترنت
ایجاد خبرنامه ایمیلی

  • کد موزیک
  • قالب وبلاگ
  • ضایعات